12 березня в приміщенні Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №30» відбулася педагогічна рада на тему: « Інноваційний потенціал соціального педагога: здатність створювати, сприймати, реалізовувати нововведення, своєчасно позбуватися застарілого педагогічно недоцільного та перспективи нашого навчального закладу. З вступним словом про зміни, які відбулися в освіті, виступила директор школи Чередник О.В.. Заступник директора з навчально-виховної роботи Заїка Л.В. висвітлила роботу колективу над реалізацію проблеми школи «Впровадження освітніх інноваційних технологій з метою формування адаптованого компетентного, полікультурного громадянина європейської держави, яка розрахована на 5 років. Тематика педагогічної ради пов’язана з нею. Любов Василівна висвітлила основні положення Закону «Про освіту», звернула звернула увагу на окремі статті, в яких вказані вимоги до роботи педагога; до співпраці з батьками; розвиток компетентностей в контексті Нової Української школи. З цікавістю сприйняв колектив школи виступ учителів початкових класів Панькової Н.Д. та Батаєвої Т.І., які розкрили, використовуючи презентацію, особливості організації навчання учнів 1-х класів у новому навчальному році – «Навчальне середовище, в центрі якого дитина. Висвітлили свої наробки, бачення перспектив, націлили на подальшу роботу вчителів середньої школи. На педагогічній раді кожен з вчителів висловив свою думку, своє бачення проблеми. Так Москович П.В., практичний психолог школи, дала поради як сприймати, реалізувати, впроваджувати нове в життя, використовуючи свої знання, можливості. Микитась Л.М., учитель математики, висвітлила тенденції математичної освіти і роль учителя в навчальному процесі. Вона зазначила, що учитель сам повинен бути цікавим для учнів, непересічною особистістю . Подолян А. В., учитель історії, вніс ряд пропозицій з популяризації закладу. Він завжди радий бачити батьків на своїх уроках. Педагогічна рада підняла надзвичайно важливу проблему. Педагоги не помітили, як за обговоренням, дискусіями сплинув час. Окремі проблеми турбують сучасного педагога, тому прийшов час їх вирішувати.
Учитель повинен свідомо йти в ногу з часом, пройматися й надихатися силами, які пробудилися в нім. А.Дістервег
|